.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور مجدد فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد

به گزارش شمال نیوز، يک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از حضور دوباره فائزه هاشمي به عنوان مديرگروه حقوق بين‌الملل واحد پرديس دانشگاه آزاد در سال تحصيلي جديد خبر داد.

وي با بيان اينکه فائزه هاشمي ديروز (شنبه) براي فعاليت مجدد در واحد پرديس دانشگاه آزاد حاضر شده است، اظهار داشت: فائزه هاشمی با وجود اينکه از لحاظ قانوني يک مجرم محسوب مي‌شود، براي سومين ترم تحصیلی به عنوان مدیر گروه حقوق بين‌الملل اين واحد مشغول به فعاليت شده است.

وي در ادامه تصريح کرد: باید توجه داشت كه فائزه هاشمي در دادگاه محكوم شده و بر اساس حكم قطعي صادره، وي پنج سال حق حضور در چنين فعاليت‌هايي را ندارد.

اين منبع آگاه در پاسخ به اين سوال که آيا ‌مهدی هاشمی نيز همچنان از دانشگاه واحد آکسفورد حقوق می‌گیرد، گفت: بنا به گفته فرهاد دانشجو واحد آکسفورد يک دانشگاه نامعتبر است، لذا با توجه به گفته وي اگر مهدي هاشمي همچنان از اين دانشگاه حقوق مي‌گيرد از تخلفات دانشگاه آزاد محسوب شده و بايد به اين مسأله رسيدگي شود.

وي در خاتمه متذکر شد: فائزه و مهدي هاشمي با توجه به صدور محکوميت آن‌ها نبايد به طور آزادنه فعاليت‌ داشته باشند و ما همچنان خواستار پيگيري اين مسأله هستيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.